top of page
  • תמונת הסופר/תMichal Hofman

הי. אני מיכל. נעים מאוד.


אני פסיכותרפיסטית, מטפלת בגישה אינטגרטיבית ומשלבת מגוון כלים שמאפשרים לחוות חוויה במסגרת תהליך הטיפול הריגשי.

אני מאמינה שהחיים מורכבים משפע של חלקים, יש חלקים שלא ניתן לגשת אליהם באמצעות מילים ויש כאלה שלא ניתן להסביר באמצעות שיחה. מגוון הגישות והכלים מאפשר לחלקים האלה לקבל מקום ולעבור בקליניקה תהליך עיבוד והתפתחות. קורות החיים (חלון חדש) >


למי הטיפול מתאים?

אם יש לך תחושה שמשהו לא עובד, הרגשת מועקה, עצב, חרדה, התלבטות בנושאי קריירה, נושאים של גיל המעבר, משברי גוף ופציעה, נושאי אכילה רגשית, היבטי וויסות רגשי ופיסי.

בקליניקה שנמצאת בת"א, בסמוך לכיכר רבין, אני גם מלווה חולות סרטן, בהתנדבות.

בנוסף, אני עובדת עם ילדים\ות ומתבגרים\ות בסטודיו יצירה שנמצא בסמוך.


ההכשרה שלי

פסיכותרפיה בגישת ביוסינתזה (PBA) - ענף בפסיכותרפיה המתמקד בקשר בין הנפש לבין הגוף.

במהלך השנים למדתי והתמחיתי במגוון הכשרות נוספות:

טיפול בטראומה - Somatic Experiencing - SE - גישת שמאפשרת לנוע מעבר לתהליך הקוגניטיבי של הבנת הטראומה, דרך חיבור לגוף וכך תומכת בניווט תחושות הטראומה ושחרור הסימפטומים עד להקלה.

פסיכולוגיה בודהיסטית - גישה שמאפשרת תפיסה רחבה יותר של הזהות האישית והתמרה של רגשות לא מטיבים לכדי איכויות תודעה שמאפשרות רווחה. בעיקר על ידי חמלה וקבלה.

קונסטלציה - כלי המאפשר ייצוג של תופעות, אירועים, תחושות ורגשות על ידי בדים וכך ניתן לחוות ולהעמיק בחלקים השונים בעולמנו ולאפשר נקודות מבט וחוויות חדשות.


הגישה שלי

אני מאמינה שחקירה רחבה של עולם הנפש ושל הדפוסים האישיים מתאפשרת באמצעות תהליך חווייתי לצד עיבוד באמצעות שיחה.

בקליניקה ניתן לתאר סיטואציות באמצעות תנועה, מנח של גוף, להשתמש בדימויים, בצבע וצורה, אולי להיות בקטע דמיוני. זה לא אומר שאין מילים ואין שיחה, אבל ישנה אפשרות חופשית וחווייתית לייצר תקשורת שמאפשרת גם את מה שלא ניתן באמת להגדיר באמצעות שפה.


מהו תהליך חווייתי?

תהליך חוויתי הוא כמו התנסות שמאפשרת גישה לרובד שהוא מעבר לקוגניטיבי. וזה יכול להתבצע דרך הגוף או דרך עולם הדימויים.

בקליניקה אני מנחה למשל דמיון מודרך, מנגישה חומרי יצירה, מציעה משחק תפקידים, מוסיקה - מתודות שחלקן בתרפיה באמנויות ובטיפול בתנועה. לא אחת שילבתי חול, כדורים, צעיפים, נרות, קליי (חומר פולימרי לפיסול), ערסל ואני משלבת עבודה עם מגע.


לכל אחד ואחת יש העדפות ונטיות לב - כך שדרך תהליך קשוב ניתן למצוא יחדיו את החיבור ואת המתודות שמתאימות באופן טבעי לתהליך האישי שלך. במילים אחרות אם למשל עולה צורך לנהל שיחה - אז זה מה שיתרחש. השיחה, הרי היא חלק אינטגרלי וחיונית לצורך עיבוד והבניית הקשר.



איך אוכל לתמוך בך?

אני מזמינה אותך ליצור קשר באמצעות הטופס או פשוט לצלצל.

כבר בשיחה הראשונה ניתן לשים לב - מהן התחושות שעולות? האם זה מרגיש מחובר? האם יש תחושה בטוחה? ומתוך כך לבחור האם לתאם פגישה.

מזמינה אותך להרגיש נוח עם כל אפשרות, לבחירתך.


מיכל הופמן 0544565111




להרחבה: *SE-פיטר לוין, ג'ינה רוס *פסיכותרפיה בגישת ביוסינתזה קישור



bottom of page